Search This Blog

Monday, June 1, 2020

بیکاری ۵۸ نفر از نیروهای شرکت خدماتی کارآفرینان برتر

بیکاری ۵۸ نفر از نیروهای شرکت خدماتی کارآفرینان برتر

خبرگزاری هرانا – رئیس شرکت خدماتی کارآفرینان برتر از بیکاری ۵۸ نفر از نیروهای این شرکت که در ادارات و شرکت‌های خصوصی مشغول فعالیت بودند، خبر داد. همچنین در بسیاری از ارگان‌ها به نیروهای خدماتی هشدار داده شده که درصورت ادامه وضعیت کرونا به روال کنونی ناگزیر از قطع همکاری با آنها خواهند شد چرا که پرداخت حقوق به نیروی آزاد برای آنها صرفه اقتصادی ندارد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایسنا، توحید حمداللهی، رئیس شرکت خدماتی کارآفرینان برتر از بیکاری ۵۸ نفر از نیروهای این شرکت طی ۳ ماه اخیر خبر داد.
وی گفت: “بیشتر نیروهای ما در بخش خصوصی مشغول به‌کار می‌شوند و تعداد اندکی را برای خدمات نظافت در ساختمان‌ها می‌فرستیم. در هر ۲ بخش به ‌شدت با تعدیل نیرو مواجه هستیم. به‌طور مثال، در یک‌ماه اخیر دائم از سوی شرکت‎‌ها و اداره‌ها با ما تماس می‌گیرند و می‌گویند که نیاز به نیروی شما نداریم و برای تسویه حساب اقدام کنید”.
حمداللهی افزود: “تمام این نیروها از طبقات فرودست جامعه هستند و برخوردهای این ‌چنینی، آنها را با کوهی از مشکلات مواجه کرده و به‌طور جدی زندگی‌شان را به خطر انداخته. ما این موارد را به مدیران ارگان‌ها می‌گوییم، ولی بسیاری از آنها منافع اقتصادی خودشان را درنظر می‌گیرند تا مسئولیت اجتماعی و کمک انسانی را”.
همچنین در این گزارش آمده است، در بسیاری از ارگان‌ها، نیروهای خدماتی اخراج نشده‌اند، اما به آنها هشدار داده‌اند که درصورت ادامه وضعیت کرونا به روال کنونی ناگزیر از قطع همکاری با آنها خواهند شد چرا که پرداخت حقوق به نیروی آزاد برای آنها صرفه اقتصادی ندارد.

No comments:

Post a Comment