Search This Blog

Monday, January 24, 2022

حسین ساعدی با تودیع قرار وثیقه از زندان سنقر آزاد شد

 

حسین ساعدی با تودیع قرار وثیقه از زندان سنقر آزاد شد

حسین ساعدی، شهروند اهل شهرستان سنقر واقع در استان کرمانشاه با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان این شهر آزاد شد. آقای ساعدی در تاریخ ۲۵ دیماه توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت و پس از تفهیم اتهام در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان به زندان سنقر منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در

ایران، حسین ساعدی، شهروند اهل شهرستان سنقر واقع در استان کرمانشاه از زندان سنقر آزاد شد.

آزادی آقای ساعدی با تودیع قرار وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی، به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی صورت گرفته است.

آقای ساعدی در تاریخ ۲۵ دیماه توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت و پس از تفهیم اتهام در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان به زندان سنقر منتقل شد. نیروهای امنیتی در زمان بازداشت اتهام مطروحه علیه این شهروند را “توهین به مقدسات” در فضای مجازی عنوان کرده بودند.

پیشتر یک منبع مطلع از وضعیت این شهروند به هرانا گفت: “بازداشت حسین ساعدی در ارتباط با یک کامنت که با حساب کاربری منتسب به وی در اینستاگرام منتشر شده و به دنبال آن، جو سازی هیئت های ورزشی شهرستان سنقر از طریق انتشار بیانیه ای در این خصوص و همچنین واکنش منفی امام جمعه این شهرستان در برخی از اظهاراتش نسبت به این موضوع صورت گرفته است.”

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنقروکلیایی نیز در گفتگو با یکی از رسانه های محلی ضمن تائید این خبر اتهامات مطروحه علیه این شهروند را “توهین به مقدسات و پیامبر اسلام” از طریق انتشار مطلبی در فضای مجازی عنوان کرده است.

حسین ساعدی، شهروند حدودا ۵۰ ساله اهل شهرستان سنقر و از ورزشکاران فعال در رشته دومیدانی و کوهنوردی در این شهرستان است.

No comments:

Post a Comment