Search This Blog

Tuesday, January 18, 2022

دستکم ۳ تجمع اعتراضی برگزار شد

دستکم ۳ تجمع اعتراضی برگزار شد

– امروز سه شنبه ۲۸ دی ماه، جمعی کارگران شهرداری خرمشهر در مقابل ساختمان فرمانداری و شورای اسلامی شهر، جمعی از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در مقابل مجلس شورای اسلامی و گروهی از

نیروهای شرکتی مخابرات استان گیلان در محل کار خود، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰، جمعی کارگران شهرداری خرمشهر در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی خود، در مقابل ساختمان فرمانداری و شورای اسلامی شهر دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، شش ماه از حقوق معوقه این کارگران پرداخت نشده است.

تجمع کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست

به گزارش خبرگزاری آنا، امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰، جمعی از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

براساس این گزارش، تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهایی نسبت به سطح پایین حقوق و مزایای خود گلایه داشتند.

یکی از تجمع‌کنندگان گفت: “با این وضعیت سطح پایین حقوق و دستمزد، نمی‌توانیم وظایف خود را در قبال حفاظت از محیط زیست کشور انجام دهیم و خواستار افزایش حقوق‌مان هستیم”.

تجمع نیروهای شرکتی مخابرات استان گیلان

به گزارش ایلنا، امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰، گروهی از نیروهای شرکتی مخابرات استان گیلان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست از کار کشیده و در محل کار خود دست به تجمع زدند.

آن ها دلیل تجمع خود را اعتراض به عدم اصلاح قراردادها، عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل و مشکلات بیمه خود عنوان کردند.

نیروهای مخابرات گیلان می‌گویند: “بی‌تفاوتی به تمام مشکلات معیشتی و دغدغه‌های کارکنان ادامه دارد و گویا برای مدیران مخابرات، مشکلات عمیق پرسنل در اولویت نیست”.

بر اساس این گزارش، ماه‌ها حق بیمه‌ این کارگران ناقص رد شده است.

به گفته‌ آن‌ها؛ کیفیت اسفبار بیمه‌های تکمیلی و عدم واریز حق بیمه سازمان تامین اجتماعی و اخلال در بیمه‌های درمانی مشکلاتی برای آن‌ها به وجود آورده به طوریکه خانواده‌ این کارگران نمی‌توانند از خدمات درمانی استفاده کنند و مجبورند هزینه‌ی درمان خود را آزاد پرداخت کنند.

همچنین طرح طبقه‌بندی مشاغل توسط شرکت شسکام اجرا نشده و اختلاف در حقوق، واریز نشدن حق بیمه و بدعهدی به مسئله‌ای روتین برای مدیران بدل شده و هیچگونه تغییری در قرارداد پرسنل ارتباط سیار و دریافتی آنان اتفاق نیفتاده است.

 

No comments:

Post a Comment